Gyakran ismételt kérdések

Olvasd el, mielőtt telefonálsz, hátha megoldja a gondod! Márka szerinti oldalakra bontottuk a leggyakrabban feltett mobiltelefonnal való kérdéseket

Válaszd ki mobil telefonod típusát

Általános kérdések

A készülékből célszerű kivenni az akkumulátort ( amennyiben lehetséges), a beépített akkus készülékeknél (Apple iPhone, Sony Xperia telefonok) más módon kell megoldani az áramtalanítást.
Apple iPhone: A bekapcsoló gombot és a home gombot (középső gomb) folyamatosan nyomni kell kb 10 mp-ig. A telefon lehűlését követően meg lehet próbálni a bekapcsolást.
Sony Xperia: A bekapcsoló gomb és a hangerő erősítő gombot egyszerre kell nyomni, míg a készülék rezeg háromszor. Ha ez nem megy, a készülék valamelyik tömítő dugója mellett van egy kis piros vagy sárga gomb, ezt kell nyomni kb 3 mp-ig.
Amennyiben egyik újraindítási kísérlet sem jön össze, úgy a készüléket célszerű szervizünkbe elhozni, ahol ingyenes árajánlatot adunk a javításra.

Amennyiben SD kártyán volt biztonsági mentés, úgy onnan a legegyszerűbb importálni a fájlt, esetleg Google fiókból is vissza lehet nyerni, amennyiben volt biztonsági mentés (Outlook fiókra is érvényes és iCloud-ra is!)

Amennyiben a telefon kártyafüggő, és még nincs két éves, (esetleg használtan vettük) úgy feltehetően díj nemfizetés miatt a szolgáltató a készülék IMEI számát blokkolta. Ebben az esetben sajnos nincs mit tenni, a készülék javítása/IMEI szám cseréje illegális tevékenység. Amennyiben az IMEI nincs letiltva a hálózatról, úgy lehet: SIM hiba, szoftver hiba, hardver hiba. Mindenképpen érdemes a kártyát más készülékbe belepróbálni, hogy a SIM kártya hibáját ki lehessen zárni.
Amennyiben egy ki/bekapcsolással, vagy eszköz visszaállítással nem sikerül megjavítani a hibát, úgy a készüléket célszerű szervizünkbe elhozni, ahol ingyenes árajánlatot adunk a javításra.

mouse server, kies wifi, iTunes, Smart Switch

Ha az akkumulátor volt cserélve,és ugyan úgy melegszik a készülék, egy szoftveres visszaállítást célszerű csinálni, hogy a háttérben futó, de nem használt alkalmazások a készülékről törlődjenek (valamint a felhalmozódott alkalmazás maradványok is).
Nagy melegben, a nagyteljesítményű készülékek melegedése normális, a hűtés nincsen megoldva bennük úgy mint egy PC-ben vagy laptopban.
Egyéb belső komponens cseréje után célszerű ellenőrizni a hővezető lapkát. Ha nincs a helyén vagy sérült, megnövekedhet a telefon hőleadása.

Mobilinternet beállítással kapcsolatban minden esetben a szolgáltatóhoz érdemes fordulni (Telekom, Telenor, Vodafone)

Ez a hiba nagy valószínűséggel szoftveres, szervizünkben 1 munkanap alatt és 5-7500 Ft közötti összegből javítható! A készüléken lévő adatok elvesznek! Igaz ez a csak „SAMSUNG”, APPLE LOGO, „LG” feliratra is.

A telefon kártyafüggetlen? Lehet ez is probléma. A sim kártyát látja a készülék? (kér-e pin kódot, lehet-e keresni a sim kártyán lévő névjegyek között?)

Célszerű első körben a sim kártya vagy a szolgáltató hibájára gyanakodni, elmenni és kérdezi. Ha ez nem segít, akkor a telefont el kell hozni hozzánk, hogy átvizsgáljuk.

Ez a hiba nagy valószínűséggel szoftveres, szervizünkben 1 munkanap alatt és 3-5000 Ft közötti összegből javítható! A készüléken lévő adatok elvesznek!

Bekapcsoláskor, ha az LCD törött, akkor a készülék képében fekete foltok, esetleg fehér részek lehetnek. Az érintőpanel repedésekor a kijelzőn minden látszik (maximum az érintőpanelen lévő repedések zavarják a képet, de a folyadékkristály nincs megfolyva, nincsenek foltok a megjelenítőn)

Ha a telefon nem jelez töltést, számítógép sem látja, akkor nagy lehet a baj, otthon, házilag valószínűleg nem lehet megjavítani. Célszerű átgondolni, hogy a telefon esett-e nagyot (esetleg sokat), érhette-e víz vagy bármilyen folyadék, akár pára. Ezek mind segítséget nyújtanak nekünk a készülék javításában.

Akár a csengő, akár a beszéd hangszóró lehet halk, ha elkoszolódott vagy vaspor került bele (bárkinek a készülékébe kerülhet vaspor). Általában a hangszórók cseréje megoldja a hibát.

A telefon akkumulátora cserére szorul. A modern akkumulátorok élettartama kb. 300 töltési ciklus, ez nagyjából másfél évet jelent, ezt követően szükségessé válhat a csere. Az akku élettartama egyénenként változhat.

Zsebszösz halmozódott fel a csatlakozóban (jobb esetben). Rosszabb esetben a csatlakozó egészét kell cserélni, de ezt szervizünkben gond nélkül megoldjuk!

Apple iPhoneal kapcsolatos kérdések

 

Ha további információ szeretnél megtudni iPhone szervizeléssel kapcsolatban kérlek látogass az Apple iPhone szerviz oldalunkra.

 

HTC telefonnal kapcsolatos kérdések

 

 

Ha további információ szeretnél megtudni HTC szervizeléssel kapcsolatban kérlek látogass a HTC telefon szerviz oldalunkra.

 

Nokia / Microsoftal kapcsolatos kérdések

 

 

Ha további információ szeretnél megtudni Nokia és Microsoft telefon szervizeléssel kapcsolatban kérlek látogass a Nokia / Microsoft telefon szerviz oldalunkra.

 

Samsung telefonnal kapcsolatos kérdések

 

 

Ha további információ szeretnél megtudni Samsung szervizeléssel kapcsolatban kérlek látogass a Samsung telefon szerviz oldalunkra.

 

Sony telefonnal kapcsolatos kérdések

 

 

Ha további információ szeretnél megtudni Sony szervizeléssel kapcsolatban kérlek látogass az Sony telefon szerviz oldalunkra.

 

Huawei / Honor telefonnal kapcsolatos kérdések

 

 

Ha további információ szeretnél megtudni Huawei és Honor szervizeléssel kapcsolatban kérlek látogass az Huawei telefon szerviz oldalunkra.

 

Kínai mobiltelefonnal kapcsolatos kérdések

 

Ha további információ szeretnél megtudni kínai mobiltelefon szervizeléssel kapcsolatban kérlek látogass az kínai telefon szerviz oldalunkra.