3 gyakori tévhit a telefon-szervizekkel kapcsolatban

Budapesti telefon szervizünkben gyakran merülnek fel olyan kérdések ügyfeleink részéről, melyek meglehetősen elterjedt tévhitekkel kapcsolatosak. Igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy eloszlassuk ezeket, ezért az alábbiakban a leggyakoribb tévhiteket gyűjtöttük össze.

 


Tévhit 1: “A telefon szervizek felületesek, megbízhatatlanok, és képzetlen szakembereket alkalmaznak.”

Ahogy minden területen, úgy a telefon szervizek esetében is létezik bizonyos mértékű bizalmatlanság az ügyfelek részéről. Ez valahol érthető, hiszen a telefonok értékes, nélkülözhetetlen eszközök, ezért rendkívül fontos, hogy hozzáértők végezzék a készülékek javítását. Egy telefon szerviz ugyanakkor nem tudna hosszútávon fennmaradni,  ha tapasztalatlan, megbízhatatlan szakemberek vezetnék (különösen, hogy rendkívül sok szerviz működik). A telefonok javításával foglalkozó szervizekre pedig különösen igaz az, hogy már néhány negatív vélemény is számos potenciális ügyfelet rettenthet el… De vajon ha az interneten keresünk szervizt, honnan tudhatjuk, hogy szakértőkről van szó? Érdemes mindig ellenőrizni a referenciákat a weboldalon, vagy akár a Google keresőben rákeresve a szervizre, a hozzá kapcsolódó vélemények alapján is dönthetünk. Emellett ha van, akkor a szerviz Facebook oldalát is javasolt megnézni, ahol az egyes meghibásodásokat bemutató Facebook bejegyzésekből is leszűrhetjük, hogy mekkora szakértelemmel rendelkeznek a témában. Sokat elárulhat ezenkívül az is, hogy engedélyezték-e a véleményeket a Facebook oldalukon. Ha kérdése merülne fel látogasson el személyesen is szervizünkbe, ahol további kérdésekre, és a telefonját érintő problémákra is választ kaphat.

Tévhit 2: “Minek forduljak telefon szervizhez, én is meg tudom javítani a telefonomat.”

Nagyon sokszor találkozunk olyan esettel, amikor a kétségbeesett telefon tulajdonos online vásárol mindenféle alkatrészt, és megpróbálja otthon megjavítani készülékét. Ennek azonban legtöbbször az a vége, hogy csak még inkább meghibásodik a telefon, és még nagyobb költséggel jár a megjavítása. Természetesen lehet olyan probléma, amit otthon is meg lehet oldani (ha rendelkezünk megfelelő szakértelemmel), azonban ez nem csak kockázatos, hanem rendkívül időigényes (és költséges) lehet, míg a telefon szervizben sokszor sokkal gyorsabban és akár olcsóbban is megúszható a telefon javítása. A telefon-szerviz.hu-nál lehetőség adódik hozott alkatrészek beépítésére is, amennyiben az ügyfél inkább maga szeretné a körültekintést igénylő alkatrész keresést végezni. Sok-sok év alatt olyan alkatrész szállító partnerekkel alakítottunk ki jó kapcsolatot Európa szerte, akik az utángyártott alkatrészekből is kiváló minőséget tudnak nyújtani.

Tévhit 3: “Túl sokba fog kerülni megjavítani a telefonom.”

Rendkívül gyakori, hogy amikor egy telefon meghibásodik, például kijelzője betörik, beázik, vagy a gombjai nem működnek, akkor a tulajdonos úgy gondolja, hogy biztos egy vagyonba fog kerülni a javítás. Az igazság azonban az, hogy a legtöbb esetben még mindig olcsóbb megjavíttatni a telefont, mint újat vásárolni. Arról nem is beszélve, hogy mennyire fontos eleme életünknek, mindennapjainknak, így mindenképp érdemes először elhozni a szervizbe, és szakértő véleményét kikérni a hibáról és a telefon javítási lehetőségekről. Szervizünkben a bevizsgálás folyamata minden esetben díjtalan, így a javítás ára sosem éri meglepetésszerűen ügyfeleinket.